مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: دليل اصلي کاهش ميانگين آمار تماشاگران در ليگ برتر محروميت پر تماشاگرترين باشگاه ايران از سکوي ورزشگاههاست.
به گزارش خبرگزاري آريا از تبريز، محمد حسين جعفري افزود: بدون شک محروميت تماشاگران تراکتور اصليترين دليل پايين آمدن آمار تماشاگران در ليگ دهم مي باشد.
وي ادامه داد: محروم کردن تراکتور از تماشگر بيشتر از همه چيز به ليگ لطمه مي زند چرا که همگان شاهد بودند در ليگ نهم با آمدن تراکتور و هواداران آن شور و حال و گرماي خاصي به مسابقات بخشيده شد.
جعفري تصريح کرد: اينکه در يک ليگ آمار متوسط تماشاگر به 4 هزار نفر مي رسد بسيار تاسف بار است و انتظار مي رود مسئولين فدراسيون فوتبال قدر هوادران پر شمار و پرشور تراکتور را بيش از اينها بدانند.
مدير عامل تراکتور اظهار داشت: مطمئن باشيد در هفته ششم و حضور هواداران تراکتور در بازي ملوان متوسط تماشاگران در ليگ برترچندين برابر خواهد شد.
وي اظهار اميدواري کرد هواداران تراکتور با حضور پر شور و متين خود در بازيهاي خانگي و خارج از خانه با خويشتنداري ورزشي تيم را مورد تشويق قرار داده  وبهانه اي دست هيچ کس ندهند.
جعفري تاکيد کرد: انتظار داريم همه هوشيار باشنيم تا يکبار ديگر تصميمات ظالمانه عليه تراکتور گرفته نشده وپرهوادارترين باشگاه ايران از حضور تماشاگران خود در ورزشگاهها محروم نگردد.