کمالوند:با دست پر به تبريز باز ميگرديم
|
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: براي جبران شکست هفته پيش به بوشهر ميرويم و با دست پر به تبريز باز ميگرديم. |
![]() |
|
| ||
|
فراز کمالوند با اشاره به وضعیت تیمش در آستانه بازی مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت: به غیر از مهدی کیانی به دلیل محرومیت و جاسم کرار به دلیل مصدومیت سایر بازیکنان مشکل خاصی ندارند و کاملا آماده برگزاری این بازی هستند. پس از بازی مقابل پاس همدان تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ایم و به بوشهر میرویم تا ان شاالله با دست پر به تبریز بازگردیم. وی در این خصوص افزود: به این مسئله که بازی سختی داریم، واقف هستیم. ضمن اینکه شرایط آب و هوایی ایدهآل نیست و همین موضوع کار ما را سختتر میکند. با این حال برای دور نشدن از صدر جدول به دنبال سه امتیاز کامل این مسابقه هستیم. سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص حریف پیش رو، تصریح کرد: شاهینیها هم مثل ما نتیجه بازی قبلی خود را واگذار کرده اند. علاوه بر این با استفاده از امتیاز میزبانی، دنبال نتیجه گرفتن برای جبران شکست هفته پیش هستند. البته نباید حضور پر شور تماشاگران بوشهری را فراموش کنیم. فراز کمالوند در پاسخ به صحبتهای محمد حسین جعفری، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، مبنی براینکه "نباید با آوردن دلیل شکست مقابل پاس همدان را توجیه کرد"، اظهار داشت: به ایشان حق میدهم چراکه باخت ما مقابل پاس قابل توجیه نبود. امیدواریم از هفته آینده با حضور تماشاگران بازیهای جذابتری را به نمایش بگذاریم و انتظارات را برآورده کنیم. دیدار دو تیم شاهین بوشهر و تراکتورسازی تبریز، چهارشنبه شب از ساعت 21:30 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار میشود. |

به وبلاگ هفته نامه طلوع فردا باگستره توزیع شمال غرب ایران خوش آمدید لطفا ما را با نقطه نظرات خود در بهبود وکیفیت وبلاگ یاری نمایید.